به تو عادت کرده بودم


by : x-themes

 




به تو عادت کرده بودم 

 

اي به من نزديک تر از من 
اي حضورم از تو تازه 
اي نگاهم از تو روشن به تو عادت کرده بودم 
مثل گلبرگي به شبنم 
مثل عاشقي به غربت مثل مجروحي به مرهم 
لحظه در لحظه عذابه 
لحظه هاي من بي تو 
تجربه کردن مرگه 
زندگي کردن بي تو 
من که در گريزم از من به تو عادت کرده بودم 
از سکوت و گريه شب 
به تو حجرت کرده بودم 
با گل و سنگ و ستاره 
از تو صحبت کرده بودم 
خلوت خاطره هامو 
با تو قسمت کرده بودم خونه لبريز سکوته 
خونه از خاطره خالي 
من پر از ميل زوالم 
عشق من تو در چه حالي




نظرات شما عزیزان:

رضا
ساعت15:57---10 خرداد 1392
سلام داداش وبلاگت خیلی عالیههههههههههههه بهترینه ممنونم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:, 18:8 |- ♥اکبر♥ -|

ϰ-†нêmê§